Cinta Tiga Segi By Strategy

KLIK SINI UNTUK MUAT TURUN

Bertahun sudah ku menunggu diri mu

Akhirnya kau menjadi milikku

Sukarnya untuk ku melupakan mu

Kerna kau ku cintai selalu

Tapi sayang kehadiran kekasih lama mu

Datang kembali mengenang cinta dahulu

Mengapa ini semua harus berlaku

Apakah ini semua kerna diri ku

Sedangkan aku cuma watak dalam percintaan

Tak sanggup aku melepaskanmu

Kau ibarat terperangkap ditengah lautan

Tak tahu mana arah untuk kau menuju

Tapi sayang kehadiran kekasih lama mu

Datang kembali mengenang cinta dahulu

Mengapa ini semua harus berlaku

Apakah ini semua kerna diri ku

Sedangkan aku cuma watak dalam percintaan

Tak sanggup aku melepaskanmu

Kau ibarat terperangkap ditengah lautan

Tak tahu mana arah untuk kau menuju

Dikau pinta untuk melepaskan mu

Terpaksa aku turutkan

Mungkinkah ini suatu pengajaran

Di dalam percintaan

7 Responses to Cinta Tiga Segi By Strategy

  1. Asyraf92 berkata:

    Kedapa orang yg kena bunuh tu padat lah muka die sebab die di tu gatal

  2. zymacute_14 berkata:

    sye ske sngt kt lagu nie coz lagu nie menyayat hati sye…ermm, sedih nye…klu sye dengo lagu nie gerenti menangis taw…klu xcye cube r try…spe yg lom dengo sila r dengo…

  3. khairil berkata:

    lgu cinta tiga segi ni wat aku sdih rrr

  4. bie sg.2 berkata:

    lgu nie mmg best….tapi sedih sgt…..dan menyayat hati sesiapa yg mendengarnya…

  5. masyana berkata:

    ermmm sayer nak tahu la lagu ni yang ori yang maner satu
    baru2 ni sayer macam terdenagr kat radio sebijik lagu macam ni
    ermmm tapi bukan orang ni la yang nyanyi
    macam suara kumpulan iklim tu
    hehhehe
    leh tolong jelaskan tak
    saper 2 yang terdenagr macam sayer terdengar ni
    hehehe

  6. zul ' ain berkata:

    sye pown ade gak dgr kumpulan iklim nynyikn lagu 2….tp papeeee nth versi cm 2…pape pown sye mint giler lagu 2 yg ori ler bru terase sedih,,,huhuhuhuhu

  7. MinahLawa berkata:

    lagu pun buat tak betul.orang nyanyi sedap-sedap pandai -pandai ubah…..

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: