Cinta Tiga Segi ( original ) by Kai

KLIK SINI UNTUK MUAT TURUN

Cinta Tiga Segi (original)
by Kai

Bertahun sudah ku menunggu diri mu

Akhirnya kau menjadi milikku

Sukarnya untuk ku melupakan mu

Kerna kau ku cintai selalu

Tapi sayang kehadiran kekasih lama mu

Datang kembali mengenang cinta dahulu

Mengapa ini semua harus berlaku

Apakah ini semua kerna diri ku

Sedangkan aku cuma watak dalam percintaan

Tak sanggup aku melepaskanmu

Kau ibarat terperangkap ditengah lautan

Tak tahu mana arah untuk kau menuju

Tapi sayang kehadiran kekasih lama mu

Datang kembali mengenang cinta dahulu

Mengapa ini semua harus berlaku

Apakah ini semua kerna diri ku

Sedangkan aku cuma watak dalam percintaan

Tak sanggup aku melepaskanmu

Kau ibarat terperangkap ditengah lautan

Tak tahu mana arah untuk kau menuju

Dikau pinta untuk melepaskan mu

Terpaksa aku turutkan

Mungkinkah ini suatu pengajaran

Di dalam percintaan

16 Responses to Cinta Tiga Segi ( original ) by Kai

  1. eima berkata:

    ingin tahu dan lihat siapa kai sebenarnya

  2. nieza berkata:

    sedih gler lagu nie..grenti kowng trhru pnye!!

  3. INA berkata:

    LAGU INI LAGU KERAMAT.SEKALI DGR NAK DGR LAGI

  4. abby berkata:

    best giler lg ni

  5. honey berkata:

    1st time dgr lgu ni ank buah ak nyanyi cam bengong tp lme2 dgr nk nangis…huhu!!

  6. hangtuah19 berkata:

    thanks. mmng best

  7. pu3zet berkata:

    sedih tol lagu nie…kte ptot amek ikhtibar ksh cnta nie..kte x leh slhkan kai seorang..cinta mengatasi segalanya..tringin bnar untuk melihat kai..mendgar rintihan atinye dngan tlinge sendiri….

  8. ratna berkata:

    boleh la..sedap la jgk..bleh jdkan pengajaran kpd sume

  9. bella berkata:

    memang r aku sokong korang yg kte lgu ni sdih..haru2

  10. alia berkata:

    aku bru je tao psal lagu ni.. kesian aku. btoi la kata korg.. tak patut salahkan kai sorang jerk.. huhuhuhu

  11. aney berkata:

    patut laa adek aku dah stgh abad suh aku cr lagu ni pon…huhu
    best giler..

  12. wanggers berkata:

    mmg cdy lagu ni..
    kai setahu aq dah x da…
    tp aq respek gila ar kt die..
    kai the best..
    die insan paling best..
    minta nyanyi lagu sebelum kne hukum..
    best2..
    semoga kai mendapat keampunan dari ALLAh..
    amin…

  13. qis berkata:

    sob..sob..sob..

  14. aomi takeiski berkata:

    sedih la lagu ni….. aqu dgr smpai keluar air mata dgn air hdung skali….
    tabik la……. isk..isk..isk..

  15. yana berkata:

    ala xad la sdih sngt

  16. aku berkata:

    semuanya bagi komen sedey kan….
    esh3x…..
    terharunya….((

Tinggalkan Jawapan

