Disana Menanti Disini Menunggu by Ukays

KLIK SINI UNTUK MUAT TURUN

Seumur hidup aku
Ini yang pertama
Pintu hatiku diketuk
Oleh dua wanita
Punyai ciri selama ini ku cari
Berbeza wajah ayunya tetap asli

Kalau ku pilih di sini
Apa kata di sana
Kalau ku pilih di sana
Di sini akan terluka
Perlukah aku pilih keduanya
Bahagi kasih adil-adilnya

1
Sungguh ku merasa resah
Untuk menilai sesuatu yang indah
Namunku ada pepatah
Yang aku gubah…

Di sana hanyalah menanti
Sampai bila pun ku tak pasti
Bertanya khabar melalui tinta
Jarang sekali bertemu muka
Namunku tahu dia setia

Dan di sini tetap menunggu
Berada jelas di mataku
Kasih tak luak terhadap aku
Sanggup menunggu kata putusku
Sayang ketabahanmu menawanku

( ulang dari 1 )

Ku terima satu nota
Ringkas tulisannya
Dia sedia undur diri
Dan memaafkanku
Katanya anggap ini satu mimpi
Yang datang sekadar…
Untuk menguji…

Advertisements

13 Responses to Disana Menanti Disini Menunggu by Ukays

  1. "eS@RLi" says:

    aLaHaIiI.. SuKe nYeR LaGu nEh.. fEeLiNg aBiS…

  2. darmoo says:

    da yang punya lagu mp3 nya gak??? pengen nehh. kirim ke nyiyau@yahoo.com yaa kl ada. thanks

  3. IZz@Ti says:

    dis is ma fvrt s0ng…
    jiwg si0t

  4. murai says:

    cinta tiga segi

  5. SYED says:

    GEPAK GILA .JIWANG BEB I LOVE THIS SONG

  6. are-u says:

    lgu ni sedey sgt..ade kne mengena ngn aq la…:'(

  7. Harith Hibban says:

    best giler lagu ini.bak kata orang sarawak bani venture.

  8. syafiq says:

    lgu nie wat awek aq ialah adhwa

  9. azniey says:

    bezla lagu ni…ahh,cm ksah abg aku jer yg x tau nk plih mna satu…

  10. AZNIEY says:

    wow bez gler lagu nie…nsb baek x kuar air mta aku..

  11. syiqa says:

    Lagu ni mmg sebijik kena ngn kisah I…

    sebijik, ok!

    korg rasa sapa yang undur diri?

    perempuan yg “di sana” atau perempuan yg “di sini”?

    tp, dalam kes I ni, I (perempuan yg “di sini”) yang beralah..

    sob sob sob…

    sampai hati betul dia takbg i chance langsung utk buktikan yg i mmg betul2 sygkan dia… =((

  12. kamizah says:

    camne nak donload lagu ni?

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: